Diety

Dietę Balance przygotowaliśmy dla osób cieszących się rekreacyjnym sportem i tych dbających o linię. Bazujemy na produktach nieprzetworzonych, z pełnego ziarna, o wysokiej zawartości błonnika. Nasze dania mają niską gęstość energetyczną, dzięki czemu nie odczujesz dokuczliwego głodu. Każdego dnia otrzymasz zróżnicowane posiłki oparte na produktach pochodzenia zwierzęcego oraz dania skomponowane wyłącznie z warzyw. Zachowaliśmy odpowiedni balans między ograniczeniem w diecie tłuszczu ogółem, a obecnością niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, których dostarczą ryby, orzechy, nasiona i pestki oraz awokado. Dieta Balance jest dostępna w opcjach 1200 kcal, 1500 kcal i 2000 kcal (cztery posiłki i shot).


Dietę Power przygotowaliśmy dla osób intensywnie trenujących. Dieta oparta jest na produktach pochodzenia zwierzęcego: wołowinie, rybach, drobiu, jajkach i twarogu. Zadbaliśmy też o dużą ilość białka pochodzenia roślinnego – w diecie znajdziesz warzywa strączkowe, komosę, dziki ryż i inne składniki będące jednocześnie źródłem cennych dla Ciebie węglowodanów złożonych. Dieta Power jest dostępna w opcjach 1800 kcal (cztery posiłki i shot) oraz 2500 kcal i 3000 kcal (pięć posiłków i shot).


Dietę Vege przygotowaliśmy głównie w oparciu o produkty roślinne. Jedyne wykorzystywane w niej składniki pochodzenia zwierzęcego to jaja i twaróg. Jednocześnie zadbaliśmy o wszystkie potrzebne Ci składniki odżywcze. Korzystamy z roślin strączkowych po ich wcześniejszym namoczeniu i gotowaniu w celu zmniejszenia poziomu fitynianów. Wpływa to także na zwiększenie przyswajania żelaza i cynku. Dietę Vege cechuje niska zawartość tłuszczów nasyconych i cholesterolu oraz wyższa zawartość błonnika, magnezu, potasu, witamin C i E, kwasu foliowego, karotenoidów i flawonoidów.


Dietę Vegan przygotowaliśmy wyłącznie z produktów pochodzenia roślinnego. Dieta ta ma olbrzymi potencjał antyoksydacyjny: znajdziesz w niej jarmuż, granat, jagody goji, nasiona chia i czarną fasolę. Dietę Vegan cechuje niska zawartości tłuszczów nasyconych, cholesterolu i sodu oraz wyższa zawartość błonnika, magnezu, potasu, witamin C i E, kwasu foliowego, karotenoidów i flawonoidów. Dodatkowo zawarte w niej białko roślinne dostarcza wielu niezbędnych aminokwasów. * W diecie wegańskiej zaleca się suplementację wit. B12 i w okresie jesienno-zimowym suplementację wit. D. Dieta Vegan jest dostępna w opcjach 1200 kcal, 1500 kcal i 2000 kcal (cztery posiłki i shot).


Dietę Office przygotowaliśmy z myślą o godzinach spędzanych przez Ciebie w pracy. Posiłki bazują na węglowodanach złożonych tak, aby zapewnić Ci stałą dawkę energii w czasie, kiedy musisz być skupiony na swoich zadaniach. Dietę Office możesz wybrać w trzech opcjach: Balance, Vege lub Vegan. Dieta Office jest dostępna w opcjach 900 kcal (2 posiłki + shot) oraz 1200 kcal i 1500 kcal (3 posiłki + shot).