Diety

KIK FUN to wolność wyboru: ulubionych smaków, dań i rodzajów diety z pełnej palety naszych produktów. Zamów to, na co tylko masz ochotę – dostarczymy nawet pojedynczy posiłek! Dietę KIK FUN możesz komponować dowolnie spośród posiłków mięsnych, wegetariańskich, wegańskich, jak również bezglutenowych, bezmlecznych oraz ketogenicznych i uzupełnić ją o sok lub shot witaminowy.


 Dieta Balance to nasza propozycjadla osób dbających o swoje zdrowie, chcących się prawidłowo odżywiać. Jest to najbardziej uniwersalna i urozmaicona dieta, zawierająca wszystkie grupy produktów spożywczych. Znajdziesz w niej jaja, nabiał, mięso, ryby, produkty zbożowe, orzechy, warzywa i owoce. Każdego dnia otrzymasz posiłki bazujące zarówno na produktach pochodzenia roślinnego jak i zwierzęcego. Dietę Balance możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wybór śniadania słodkiego, wytrawnego lub białkowo-tłuszczowego;
     
  • wyeliminowanie nabiału
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten
  • wyeliminowanie wieprzowiny
  • wyeliminowanie ryb i owoców morza
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 20% Tłuszcze: 25-35% Węglowodany: 45-55%


 Dietę Power przygotowaliśmy dla osób intensywnie trenujących, które potrzebują większej podaży białka Dieta oparta jest na produktach pochodzenia zwierzęcego: wołowinie, rybach, drobiu, jajkach i twarogu. Zadbaliśmy również o dużą ilość białka pochodzenia roślinnego – w diecie znajdziesz warzywa strączkowe, produkty zbożowe oraz orzechy. Dietę Power możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wybór śniadania słodkiego, wytrawnego lub białkowo-tłuszczowego;
     
  • wyeliminowanie nabiału
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten
  • wyeliminowanie wieprzowiny
  • wyeliminowanie ryb i owoców morza
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 25-30% Tłuszcze: 25-30% Węglowodany: 40-55%


 Dietę Vege przygotowaliśmy głównie w oparciu o produkty roślinne, jedyne wykorzystywane w niej składniki pochodzenia zwierzęcego to jaja i nabiał. Korzystamy z roślin strączkowych po ich wcześniejszym namoczeniu i gotowaniu w celu zmniejszenia poziomu fitynianów, a także zwiększenia przyswajalności żelaza i cynku. Dietę Vege cechuje niska zawartość tłuszczów nasyconych i cholesterolu oraz wysoka zawartość błonnika, składników mineralnych i składników bioaktywnych.

Dietę Vege możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wybór śniadania słodkiego lub wytrawnego
  • wyeliminowanie nabiału;
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 15-20% Tłuszcze: 25-35% Węglowodany: 44-55%


 Dietę Vegan przygotowaliśmy wyłącznie z produktów pochodzenia roślinnego, dzięki czemu ma ona olbrzymi potencjał antyoksydacyjny. W Diecie Vegan dbamy o odpowiednią ilość białka, które pochodzi z produktów zbożowych, roślin strączkowych oraz orzechów.  Dietę tę cechuje niska zawartość tłuszczów nasyconych i cholesterolu oraz wysoka zawartość błonnika, składników mineralnych i składników bioaktywnych.

* W diecie wegańskiej zaleca się suplementację wit. B12 i w okresie jesienno-zimowym suplementację wit. D. Dietę Vegan możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wybór śniadania słodkiego lub wytrawnego
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 15% Tłuszcze: 30-35% Węglowodany: 44-55%


Dietę LOW IG przygotowaliśmy dla osób, które borykają się z insulinoopornoścą i które w szczególny sposób muszą zadbać o gospodarkę węglowodanową. Bazujemy na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym, jednocześnie zwracając uwagę na ładunek glikemiczny posiłku. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie wystarczy tylko właściwy wybór węglowodanów, dlatego w diecie LOW IG kładziemy nacisk na odpowiedni sposób obróbki termicznej potraw, a także prawidłowe komponowanie posiłków, w których znajdziesz również białko, tłuszcze i błonnik pokarmowy.

Dietę LOW IG możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten
  • wyeliminowanie nabiału;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wyeliminowanie wieprzowiny
  • wyeliminowanie mięsa
  • wybór wersji wegańskiej diety
  • dodanie do diety soku z probiotykami
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 20% Tłuszcze: 30-35% Węglowodany: 40-50%


 Dietę Office przygotowaliśmy z myślą o godzinach spędzanych przez Ciebie w pracy. Posiłki są tak zbilansowane, aby zapewnić Ci stałą dawkę energii w czasie, kiedy musisz być skupiony na swoich zadaniach. Dietę Office możesz wybrać w 3 opcjach: Balance, Vege i Vegan.
Dietę Office Balance możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:
  • wyeliminowanie nabiału;
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten;
  • wyeliminowanie ryb i owoców morza;
  • wyeliminowanie wieprzowiny;
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
Dietę Office Vege możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:
  • wyeliminowanie nabiału;
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
Dietę Office Vegan możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:
  • wyeliminowanie produktów zawierających gluten;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 20% Tłuszcze: 25-35% Węglowodany: 44-55%


 Dieta ketogeniczna charakteryzuje się bardzo wysoką zawartością tłuszczu i niską zawartością węglowodanów oraz lekko podwyższonym poziomem białka. Rozkład makroskładników przyjęliśmy na poziomie 20-25% białka, 70-80% tłuszczy, 5-10% węglowodanów. Dieta Keto ma na celu wprowadzić organizm w stan ketozy*, w którym pozyskuje energię z ciał ketonowych. Kontrowersyjna i rygorystyczna, dieta Keto to nie tylko sposób na szybką redukcję tłuszczu w organizmie**, ale również element stylu życia rosnącej populacji, która przypisuje jej między innymi polepszenie procesów poznawczych. Dieta keto jest też używana leczniczo między innymi jako wsparcie lecznicze w padaczce, a także w innych chorobach neurologicznych i niektórych nowotworach.   *Każda osoba ma inne progi wejścia w stan ketozy, dlatego sugerujemy używanie glukometru w celu pomiaru ilości ciał ketonowych.   **Osobom niedoświadczonym sugerujemy konsultacje z lekarzem przed i w trakcie stosowania diety. Dietę Keto możesz spersonalizować poprzez poniższe modyfikacje:

  • wyeliminowanie nabiału;
  • dodanie ryb i owoców morza;
  • wyeliminowanie wieprzowiny
  • dodanie do diety soku z probiotykami
  • wymiana Kik SHOTA na Kik SOK.
  • Białko: 15-20% Tłuszcze: > 70% Węglowodany: < 10%