FAQ

Co zrobić jeśli nie wiem jaka dieta byłaby dla mnie odpowiednia?

Nasza dyplomowana dietetyk Katarzyna Czarnecka pomoże Państwu w doborze diety.
Wystarczy zadzwonić pod nr: 600 366 700 lub napisać wiadomość na adres: dietetyk@kikfitcatering.pl

Czy mogę spersonalizować dietę?

Oczywiście. W naszej ofercie istnieje możliwość podstawowej personalizacji diet standardowych.
Można wykluczyć nabiał, gluten, ryby i wieprzowinę oraz wybrać rodzaj śniadań (słodkie, wytrawne lub białkowo-tłuszczowe)

Dostępna jest również dieta ID. Spersonalizujemy ją wg Państwa wytycznych (nietolerancje pokarmowe, alergie, zapotrzebowanie kaloryczne, preferencje smakowe).

Przygotowujemy również diety dla osób cierpiących na różne schorzenia (cukrzyca, insulinooporność, hashimoto, nadwrażliwość na gluten, nadciśnienie, zespół jelita wrażliwego, refluks, zespół policystycznych jajników).

Prowadzimy także diety dla kobiet w ciąży oraz w okresie karmienia.

Czy istnieje minimalny okres zamówienia?

Nie. Mogą Państwo wybrać dowolną liczbę dni, w dowolnej kolejności. Nasz kalendarz jest w pełni elastyczny.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatność dokonywana jest przy zamówieniu, z góry za wybrany okres.

Do wyboru mają Państwo Przelewy24, PayU lub standardowy przelew.

Płatność gotówką możliwa jest jedynie po wcześniejszym ustaleniu, w naszym lokalu przy ulicy Szpitalnej 5.

Czy podczas trwania abonamentu mogę zmienić kaloryczność lub samą dietę?

Tak, kaloryczności lub sama dieta może być zmieniona w trakcie trwania abonamentu.

Czy mogę zawiesić dietę lub zmienić datę dostawy?

Tak, zawieszenie diety jest możliwe. Należy zgłosić to na minimum 3 dni robocze wcześniej.

Kiedy przygotowywane są posiłki?

Posiłki przygotowywane są w dniu poprzedzającym dostawę.

Czy można otrzymać menu na cały tydzień?

Ze względu na specyfikę naszej działalności nie jest to możliwe. Codziennie wieczorem otrzymują Państwo e-mail z menu na nadchodzący dzień. Znajdują się tam również szczegółowe informacje odnośnie makroskładników każdego posiłku.

W jakiej kolejności spożywać posiłki?

Nie sugerujemy kolejności spożywania dań. Wartości odżywcze sumujemy w bilansie dziennym. Zostawiamy Państwu pełną swobodę, tak aby dopasować dietę do rytmu dnia.

Jak podgrzewać posiłki?

Nasze pojemniki przystosowane są do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych. Proszę pamiętać jednak o przekłuciu folii – zabezpieczy to przed wybuchem np. zupy podczas podgrzewania. Nie polecamy całkowitego zdejmowania folii, może spowodować to nadmierne wysuszenie potrawy.

Jeśli mają Państwo czas i możliwość, polecamy podgrzewać posiłki tradycyjnie w garnku lub na patelni. Przydatny w tym celu może być nasz olej kokosowy w sprayu, dostępny jako dodatek przy składaniu zamówienia.

Jaki jest termin przydatności posiłków?

Dostarczane przez nas zestawy przeznaczone są do spożycia w dniu ich dostarczenia oraz wymagają stałego przechowywania w lodówce, jako, że nie zawierają żadnych substancji konserwujących. 
W czasie podróży zalecamy umieszczanie w torbie termicznej wkładu chłodzącego.

 

Kiedy realizowane są dostawy? Dostawy realizujemy w godzinach nocnych. Zawsze prosimy o podanie kodu do domofonu, przekazanie klucza/pastylki do drzwi lub informacji do ochrony, która wpuści kierowcę albo odbierze zamówienie.

Czy jedzenie nie psuje się stojąc pod drzwiami przez kilka godzin?

Dokładamy wszelkich starań, aby tak się nie działo. Posiłki po przygotowaniu trafiają do chłodziarki szokowej, następnie są pakowane i do czasu zabrania ich przez kierowcę przechowywane są w chłodni. Kierowcy również dostarczają je samochodami – chłodniami. Dla dodatkowego bezpieczeństwa diety dostarczane są w zwrotnych torbach termicznych pomagających utrzymać odpowiednią temperaturę dań.

Czy torby termiczne i szklane butelki są zwrotne?

Torby oraz szklane butelki podlegają zwrotowi. Możecie Państwo wystawiać je przed drzwi codziennie wieczorem lub raz w tygodniu. Prosimy o tym pamiętać, wspólnie dbamy o środowisko.

Jak rozpatrywane są ewentualne reklamacje?

Jeśli zdarzy się, że dieta nie zostanie dostarczona lub będzie niezgodna z zamówieniem, prosimy o pilny kontakt. Każdą reklamację rozpatrujemy bardzo poważnie. Mamy możliwość wysłania posiłków zastępczych w ciągu godziny. Nie rozpatrujemy jednak przypadków zgłoszonych w kolejnym dniu po otrzymaniu dostawy.